#2 af burdeikke (slettet)
Fed påske
Du læser en tråd i debat > off topicburdeikke (slettet)
re: Fed påske
Jeg tror en del af at se det som en ændret livsstil også er at lære, at i nogen perioder tager man på. Mit er egentlig ikke grundet højtider, men nogen perioder vil jeg fx. gerne gå meget i byen, til frokoster osv. og andre perioder kan jeg køre normal hverdag med træning og helt sunde madvaner
15 år13. april 2009 kl. 19:58
sqzee (slettet)
Jeg har det præcis på samme måde. Men jeg siger altid til migselv at det ikke er hverdag, og hverdag er det vigtigeste for det er det man har det meste af året!
Jeg er bekymret over hvad jeg gør når jeg når mit mål, for jeg ville jo helst have at det bare kom naturligt hvad jeg skulle spise og at jeg ikke stadig gik og tænkte over det, men nu er jeg 3 måneder inde og efterhånden er der nogen ting der er blevet helt automatiske men hensyn til mad og motion og det er jeg rigtig glad for, men meget er stadig svært.
Jeg er bekymret over hvad jeg gør når jeg når mit mål, for jeg ville jo helst have at det bare kom naturligt hvad jeg skulle spise og at jeg ikke stadig gik og tænkte over det, men nu er jeg 3 måneder inde og efterhånden er der nogen ting der er blevet helt automatiske men hensyn til mad og motion og det er jeg rigtig glad for, men meget er stadig svært.
15 år14. april 2009 kl. 16:54
burdeikke (slettet)
Jeg ved det ikke. jeg har levet som jeg gør i mange år og er i vægtvedligeholdelsesfasen nu og har været det i et års tid eller to, og jeg tænker altså stadig meget over det; fordi angsten for at blive tyk igen altid vil sidde i en tror jeg
15 år14. april 2009 kl. 17:00
Mvh. Lotte