skal tabe mig for at blive gravid

Du læser en tråd i debat > off topic

skal tabe mig for at blive gravid
jeg har tre børn men vil gerne ha et til- men har fået afvide af lægen at hvis jeg taber mig mindst 10 kg mener de jeg har større chancer for at få et barn til- men puh det er svært selv om jeg meget gerne vil ha et barn til.-
15 år31. marts 2009 kl. 17:19
re: skal tabe mig for at blive gravid
Hejsa!

Det kan faktisk godt gå hen at blive rigtig svært for dig.... Ikke for at være negativ eller noget.. Men netop hvis du føler det som et pres og ikke en motivation, så bliver det bare endnu sværere at komme af med de overflødige kilo..

Pøj pøj med det.. Jeg håber du finder den støtte og opbakning her du skal bruge for at nå dit mål! :)

Dyrker du motion?
Jeg synes det har gjort rigtig meget for min motivation at jeg dagligt rører mig rimelig meget :)

Vægttabet er blot en bonus for mig... :)
Med motionen har jeg oplevet:
Meget mere overskud
Mere energi
Større styrke
Er du vimmer en bedre smidighed jeg har fået... Kan sq nå mine tær :D
Er ikke så plaget af min ryg længere
Lysten til at spise sundt er større
Er stolt over mine kurver, selvom de måske er større end nogle andres... En følelse jeg aldrig har haft før.
Min kropsholnding forbedres skidt for skridt, som jeg får styrken til det...
jeg kunne blive ved!

Motion har helt sikkert været vendepunktet for mig! :) Og jeg har oplevet goder som jeg ikke anede fandtes :)

Håber det lykkes for dig :)
15 år2. april 2009 kl. 09:13
re: skal tabe mig for at blive gravid
tak for det gode svar
15 år5. april 2009 kl. 16:10

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });