#2 af jannepanne
Flittige dagbogsskribenter?
Du læser en tråd i debat > off topicjannepanne
re: Flittige dagbogsskribenter?
Min mad er altid tastet ind, men derudover skriver jeg ikke så meget. Nogen oplevelser med vægttab kan jo være meget personlige. Du er velkommen til at læse med.
15 år25. marts 2009 kl. 16:13
Buffy1 (slettet)
Du må også gerne læse hos mig.
Er der en grund til at din dagbog ikke er offentlig? Jeg vil jo også gerne læse hos dig :-)
Er der en grund til at din dagbog ikke er offentlig? Jeg vil jo også gerne læse hos dig :-)
15 år25. marts 2009 kl. 17:37
Rollike
Hov.,. det troede jeg den var :)
det må jeg lige rette.... er jo stadig grøn her... så har nok ikke lige været obs på indstillingerne :)
det må jeg lige rette.... er jo stadig grøn her... så har nok ikke lige været obs på indstillingerne :)
15 år26. marts 2009 kl. 05:21
Spacy
Jeg skriver også hver dag i min dagbog og har altid gjort det :-)
Det er først her i min anden omgang med Madital at jeg har valgt at den skulle være offentlig, da (som Janne skriver) det kan være meget personligt.
Jeg har også en dagbog for mig selv og hvis jeg ikke får skrevet så tit i den så kopierer jeg bare teksten herfra over i den for at få den opdateret. Det er ret smart synes jeg selv ;-)
Det er først her i min anden omgang med Madital at jeg har valgt at den skulle være offentlig, da (som Janne skriver) det kan være meget personligt.
Jeg har også en dagbog for mig selv og hvis jeg ikke får skrevet så tit i den så kopierer jeg bare teksten herfra over i den for at få den opdateret. Det er ret smart synes jeg selv ;-)
15 år28. marts 2009 kl. 12:20
Ibensara (slettet)
Hej. Du er også velkommen til at læse med i min. Jeg prøer at skive i den hver dag.
15 år30. marts 2009 kl. 17:39
bruger slettet
Jeg er universitetsstuderende så har simpelthen ikk tid til at taste alt min mad ind - men jeg skriver om mine dage i "flydende form", det er offentligt, så du er velkommen til at læse med og evt komme med kommentar:-)
mvh
mvh
15 år31. marts 2009 kl. 13:47
ville bare lige høre om der var nogle flittige dagbogsskribenter, som har valgt at offentliggøre sine dagbøger?
så kunne jeg nemlig godt tænke mig at læse lidt med og blive inspireret :)