Slettet

Du læser en tråd i debat > off topic

Slettet
*** slettet af admin ***
15 år5. januar 2009 kl. 16:42
re: Så er jeg ude herfra efter kort visit.
Det er da ærgerligt at høre, at du ikke kunne finde ud af det. Men held og lykke alligevel ;)
15 år6. januar 2009 kl. 17:41
Syntes det lyder som et surt opstød, så vil lige minde om at det ikke er helt fair at sammenligne en betalingssite med en gratis site som denne.
15 år16. februar 2009 kl. 09:17
Hihh.. Jeg har det lige omvendt :)
Jeg har kigget på en anden kalorieberegner men valgte altså madital...
Jeg har det lidt sådan med hjemmeside "hvorfor betale for noget man kan få gratis"... så jeg er super glad for at madital eksisterer.
Jeg har sat mit kalorietal til det laveste mulige og det er en rigtig fint tal til min krop. jeg er blevet anbefalet at spise liger over 1900 kcal om dagen... og da jeg tindligere tabte mig ved at tælle kalorier var de ved 2000 kcal om dagen.. Så jeg synes MADITAL har ramt 100% plet for mit vedkommende! Jeg kan ikke være mere tilfreds.

Selvfølgelig er der ting jeg synes der kunne være bedre/mere praktisk på siden, men det er jeg overbevist om at der også vil være på andre beregnere :)

Så roser fra mig :) :)
15 år24. marts 2009 kl. 10:33

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });