Fødselsdag

Du læser en tråd i debat > off topic

Fødselsdag
Jeg har 40 års fødselsdag i december og folk er begyndt at afkræve mig en ønskeseddel. Foreløbigt har jeg følgende på listen (som er lidt sundhedsorienteret):

Politekkens bog om massage (et forældet link til saxo.com er blevet fjernet)

Nikolaj Kirk: "Fisk", "Nicolajs grønne verden"

Camilla Plum: "Grønt", "Mors mad året rundt"

Årsabonnement på iform

Sol-vækkeur [urlPhillips EnergiLight HF 3309

"Kvindernes Store Løbebog" af Dagny Scott, oversat fra engelsk

"Gyldendals løbebog" (IKKE Politikkens, den har fået dårlige anmeldelser.)

"Løberens Nye Håndbog"

Glover's "The Competitive Runner's Handbook" (kan fåes på Amazon eller måske bookdepository.co.uk)

Badevægt der kan måle fedtprocent ( Hugin personvægt, Model Nandinia. 400 kroner eller OBH personvægt, model OBH Nordica Monitor. 400 kroner)

Politikkens Cykelbog - 270 kroner

Og nogle få andre ting som ikke har noget med krop, sundhed, motion eller ernæring at gøre.

Har nogen af jer nogle ideer til f.eks. træningsmaskiner, som ikke fylder noget - og som også er brugbare? Til andre kogebøger om især sunde grøntsager og fisk / hverdagsmad? Eller noget lækkert til afslapning - måske et wellness-weekend-ophold som kan anbefales?

Nogen gode ideer? Jeg synes selv at 15 bøger måske er lidt kedeligt :-(
16 år30. oktober 2008 kl. 14:56
re: Fødselsdag
wii fit.
træningstøj
håndvægte
cykelcomputer
wellness-gavekort

16 år30. oktober 2008 kl. 19:11
Prøv at gå ind på Gyldendals hjemmeside og søg efter Sonja Bock. hun har lavet et par gode salat-bøger.
16 år4. november 2008 kl. 19:16
Tak for jeres gode råd... jeg er lidt vanskelig.. det må I undskylde:

wii fit. - Har jeg - jeg kan anbefale den!

træningstøj - har jeg det af jeg skal bruge.

håndvægte - Jeg har lidt svært at se hvad jeg skal bruge dem til.

cykelcomputer - Har jeg

wellness-gavekort - Er på ønskesedlen ;-)

Sonja Bock - God idé, men jeg vil være lidt træt af kun at få bøger til min fødselsdag. Derfor spurgte jeg efter andre idéer ;-)

16 år5. november 2008 kl. 09:32
...
lysterapilampe
adventsstage
weekendophold for dig og manden (eller en god veninde)
et smykke
gavekort til din favoritbutik
gavekort til middag i byen med bio-besøg
personlig styling f.eks i magasin
16 år5. november 2008 kl. 16:44
Gavekort til oplevelser, f.eks
ansigtsbehandling
fodpleje
massage
make over med makeup og tøj
16 år5. november 2008 kl. 22:15

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });