Netdoktor....
Du læser en tråd i debat > off topiciakob
re: Netdoktor....
Hm....Nu har jeg ikke læst hele spørgsmålet, men hvis det er alt så må brevkasse-redaktøren da være idiot.
Der er i øvrigt heller ikke nogen belæg for at sige at det er kvindens overvægt der får manden til at gå så (det kan være så mange andre ting).
Der er i øvrigt heller ikke nogen belæg for at sige at det er kvindens overvægt der får manden til at gå så (det kan være så mange andre ting).
16 år4. oktober 2008 kl. 20:26
kong uggermugger (slettet)
Det var ikke det eneste som stod, heldigvis. Hun foreslog også en parterapeut.. Men stadig =)
16 år5. oktober 2008 kl. 20:51
bruger slettet
Det er ret vildt, men tror sq der er noget om snakken. DESVÆRRE
16 år9. oktober 2008 kl. 12:17
måske, men det var godt nok et "tough love" svar =)
Hun er jo den samme inden i, så hvis ikke han elsker hende nu så kommer han ikke til det? Og man ved jo heller ikke om hun også vejede dét da de giftede sig. Men nu har hun da noget at stræbe efter i vægtkampen... Det er da altid noget ;)
Hun er jo den samme inden i, så hvis ikke han elsker hende nu så kommer han ikke til det? Og man ved jo heller ikke om hun også vejede dét da de giftede sig. Men nu har hun da noget at stræbe efter i vægtkampen... Det er da altid noget ;)
16 år10. oktober 2008 kl. 12:56
iakob
Jeg er uenig. Man kan ikke tabe sig for andres skyld - kun for sin egen (og muligvis for sine børns skyld). Det bliver nødt til at være et ønske som kommer indefra.
16 år10. oktober 2008 kl. 14:49
det var også ment som en dårlig joke.. Det er derfor der var en ;) svært at forklare sig på skrift..
16 år22. oktober 2008 kl. 22:09
iakob
Ah.. det var tyk ironi... hehe
16 år23. oktober 2008 kl. 09:59
Hun søger råd ang at hendes mand vil skilles ud af det blå:
"Kære Spørger
Du fortæller mig, at din mand ikke vil have noget med dig at gøre mere - han føler intet når han ser på dig. Du ønsker, at han skal blive hos dig og jeres 2-årige søn, du elsker ham højt og vil gøre alt for, at han vil blive hos jer. Jeg vil spørge dig: hvad er det, han ser, når han ser på dig?? Du vejer 93 kg og er 168 cm høj, så det, han ser er en overvægtig kvinde, så hvis du vil gøre alt for at vinde ham tilbage, tror jeg, at du skal tabe dig"
What??? Jeg er da godt klar over man heller ikke kommer langt med at pakke ting ind men altså.... ? Er det bare mig der er sensitiv? Synes godt nok det var et barsk svar til en kvinde som er ved at miste alt. Nu kan hun så også have det dårligt over det er hendes egen skyld manden går fordi hun er tyk??
Nå ville bare lige dele min store forargelse...
Godnat kalorie kæmpere =)