Jeg poster dette indlæg for en veninde, da vi har en fælles bekendt, som er på opholdsstedet Solsikken:
Hej derude. Jeg er meget interesseret i at høre om der er nogen der kender, har kendt, evt. har opholdt sig eller har hørt noget om et opholdssted ved navn Solsikken i Sønderjylland? Det ville være rigtig dejligt at høre fra jer. Ps, det skal lige siges at der er en hjemmeside til et andet opholdssted nær Sorø der også hedder Solsikken, og det er ikke dette..
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Hej derude.
Jeg er meget interesseret i at høre om der er nogen der kender, har kendt, evt. har opholdt sig eller har hørt noget om et opholdssted ved navn Solsikken i Sønderjylland? Det ville være rigtig dejligt at høre fra jer.
Ps, det skal lige siges at der er en hjemmeside til et andet opholdssted nær Sorø der også hedder Solsikken, og det er ikke dette..
Håber på svar :)