#1 af kong uggermugger (slettet)
"tænk"
Du læser en tråd i debat > off topickong uggermugger (slettet)
"tænk"
her er mange interessante ting at finde inde =)
16 år22. september 2008 kl. 14:21
kong uggermugger (slettet)
16 år22. september 2008 kl. 14:22
re: "tænk"
nå, havde læst en del gode historier derinde, da jeg opdager at man skal sgu betale for at se de tests... vor herre bevares. Det gider man da også? Hvorfor siger de ikke bare hvad der er dårligt for en? tsk tsk tsk =) ikke god alligevel så!!
16 år22. september 2008 kl. 14:29
iakob
De skal jo tjene penge så de kan lave flere undersøgelser. Det er vel fair nok.
Hvis man abonerer på bladet Tænk så får man i øvrigt ubegrænset adgang til hjemmesiden.
Hvis man abonerer på bladet Tænk så får man i øvrigt ubegrænset adgang til hjemmesiden.
16 år30. september 2008 kl. 11:55
KarinaHadsten (slettet)
Og så koster det i øvrigt ikke alverden om året at abbonere - kan ikke huske hvad det er, men jeg husker det som minimalt. Vi abbonerer og det er rart at ha adgangen når man skal bruge den :-)
16 år2. oktober 2008 kl. 12:56
jo men jeg tænkte i forhold til at anbefale den kan man jo ikke anbefale noget for jer andre som jeg ikke har set hele indholdet af =)) Og jeg vil jo ikke lokke jer til at skulle betale for noget som jeg i virkeligheden ikke ved hvad er. Det ville jo ikke være fair =)
Men i anbefaler den gerne eller..?
Ellers er det vel i virkeligheden de samme ting som man i den sidste ende læser i I form, under 'vidste du det'?
Men i anbefaler den gerne eller..?
Ellers er det vel i virkeligheden de samme ting som man i den sidste ende læser i I form, under 'vidste du det'?
16 år2. oktober 2008 kl. 15:30
iakob
Iform og Tænk er to forskellige ting. Jeg har aldrig abonneret på iform (men købt bladet meget). Jeg har abonneret på tænk i en overgang.
Tænk tester for forbrugerene. De tester alt fra køleskabe til børnevinterstøvler. Iform koncentrerer sig mest om sundhed.
Jeg stoppede abonnementet fordi jeg syntes ikke jeg kunne bruge deres tests hver måned. Især ikke efter at mine børn ikke var babyer mere og sikkerheden i højstole og tremmesenge ikke var så vigtig mere. Men det hænder da jeg kikker på dem når jeg skal bruge een hvis vi f.eks står og skal købe hårde hvidevarer. Problemet er bare at hvis en test er over et år gammel, så er den mange gange forældet.
Tænk tester for forbrugerene. De tester alt fra køleskabe til børnevinterstøvler. Iform koncentrerer sig mest om sundhed.
Jeg stoppede abonnementet fordi jeg syntes ikke jeg kunne bruge deres tests hver måned. Især ikke efter at mine børn ikke var babyer mere og sikkerheden i højstole og tremmesenge ikke var så vigtig mere. Men det hænder da jeg kikker på dem når jeg skal bruge een hvis vi f.eks står og skal købe hårde hvidevarer. Problemet er bare at hvis en test er over et år gammel, så er den mange gange forældet.
16 år2. oktober 2008 kl. 21:48