Kcal test - prøv den, den er sjov!

Du læser en tråd i debat > off topic

Kcal test - prøv den, den er sjov!
(et forældet link til womenshealthmag.com er blevet fjernet)
16 år12. september 2008 kl. 14:40
re: Kcal test - prøv den, den er sjov!
15 af 24 korrekt
Hmm... troede egentlig at jeg var bedre til den leg :)
Måske fordi jeg ikke er helt bekendt med alle de amerikanske mærker? hehe
16 år13. september 2008 kl. 11:05
17 ud af 24 her - blev bl.a. snydt af de der bønner og M&M's. Det skal jeg huske - 10 stk. m. peanuts=100 kcal. Og til resten bruger jeg samme undskyldning som Kaktus, hæ hæ!

Men for 1 måned siden havde jeg nok fået 5 ud af 24 rigtige, for der havde jeg aldrig læst en varedeklaration og anede ikke hvad 100 g. kcal svarede til af noget som helst. Dejligt at opdage hvor hurtigt man får fornemmelsen af hvad der er godt og skidt, ved at indtaste her hver dag.
16 år13. september 2008 kl. 18:01
18 rigtige, det er vel okay.
16 år16. september 2008 kl. 12:04
jubii, 20 :) men meget af det var gætværk fordi jeg ikke kender deres amr. mærker
16 år23. september 2008 kl. 16:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });