hvordan ser man de foregående dage?
Du læser en tråd i debat > off topiciakob
re: hvordan ser man de foregående dage?
Lige under Madital logoet øverst til venstre er der en lille menubar. Først "<<" som jeg aldrig har brugt, men jeg gætter på at den går tilbage til forrige side. Derefter en dato. Hvis du klikker på datoen bliver du ledt til en anden side hvor du kan ændre den viste dato.
Madital er ikke god til at blive brugt i flere forskellige browservinduer eller faneblade hvis man samtidigt arbejder på flere forskellige dage. Jeg har flere gange fået blandet min mad fra forskellige dage sammen på den måde. Så hold dig til et enkelt faneblad hvis du går tilbage eller frem i tiden.
Madital er ikke god til at blive brugt i flere forskellige browservinduer eller faneblade hvis man samtidigt arbejder på flere forskellige dage. Jeg har flere gange fået blandet min mad fra forskellige dage sammen på den måde. Så hold dig til et enkelt faneblad hvis du går tilbage eller frem i tiden.
16 år27. august 2008 kl. 14:13
kong uggermugger (slettet)
re: hvordan ser man de foregående dage?
ok, super. tak skal du have!
16 år27. august 2008 kl. 21:40
Ved ikke om det er mig der ikke kigger godt nok, men hvordan ser man fx i går el i forgårs hvis man gerne vil tilbage og kigge eller rette?