Jeg tænkte at dette site måske kan have interesse for nogen her.
Foreningens formål er: - at arbejde for at forbedre livsvilkårene for overvægtige i Danmark. - at arbejde for at fremme forskning i og oplysning om overvægt. - at arbejde for at skabe behandlingspladser og rådgivningscentre for overvægtige - at hjælpe med oprettelsen af lokalforeninger, for derved at udbrede kendskabet til foreningens for mål
Vægttab kommer vel ind i foreningens arbejde i forbindelse med oplysning om overvægt og rådgivningscentre.
Men jeg synes der står påfaldende lidt i vedtægterne om at påvirke holdningerne hos de overvægtige - så de får lettere ved at tabe sig. Men der er en række gode links inde på deres link-side.
Måske kan nogen af jer bruge foreningen til noget fornuftigt. Jeg føler mig ikke rigtig som målgruppe/medlemskandidat - også fordi DET KOSTER PENGE ;-)
Det skal lige siges at jeg googlede mig frem til siden efter at have stødt på foreningens navn for første gang nogensinde i metroXpress i en artikel om at fjerne moms på sunde fødevarer, hvilket foreningens formand syntes var en god idé. En undersøgelse lavet af analyseinstituttet Zapera for avisen viser at 91% af danskerne synes det er en god idé at sætte momsen ned på sunde fødevarer (1020 adspurgte mellem 18 og 75)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg tænkte at dette site måske kan have interesse for nogen her.
Foreningens formål er:
- at arbejde for at forbedre livsvilkårene for overvægtige i Danmark.
- at arbejde for at fremme forskning i og oplysning om overvægt.
- at arbejde for at skabe behandlingspladser og rådgivningscentre for overvægtige
- at hjælpe med oprettelsen af lokalforeninger, for derved at udbrede kendskabet til foreningens for mål
Vægttab kommer vel ind i foreningens arbejde i forbindelse med oplysning om overvægt og rådgivningscentre.
Men jeg synes der står påfaldende lidt i vedtægterne om at påvirke holdningerne hos de overvægtige - så de får lettere ved at tabe sig. Men der er en række gode links inde på deres link-side.
Måske kan nogen af jer bruge foreningen til noget fornuftigt. Jeg føler mig ikke rigtig som målgruppe/medlemskandidat - også fordi DET KOSTER PENGE ;-)
Det skal lige siges at jeg googlede mig frem til siden efter at have stødt på foreningens navn for første gang nogensinde i metroXpress i en artikel om at fjerne moms på sunde fødevarer, hvilket foreningens formand syntes var en god idé. En undersøgelse lavet af analyseinstituttet Zapera for avisen viser at 91% af danskerne synes det er en god idé at sætte momsen ned på sunde fødevarer (1020 adspurgte mellem 18 og 75)