#2 af Frk Jakob (slettet)
Morgengavebilleder
Du læser en tråd i debat > off topicFrk Jakob (slettet)
re: Morgengavebilleder
bliver de retouscheret en smule eller er de helt naturel?? meget modigt...
16 år25. august 2008 kl. 21:49
bruger slettet
At du tør^^ Men det er rigtig flot gjort.
Men det der morgengave, er det noget I bare har aftalt eller er det en tradition? Har nemlig aldrig hørt om det
Men det der morgengave, er det noget I bare har aftalt eller er det en tradition? Har nemlig aldrig hørt om det
16 år29. september 2008 kl. 10:53
KarinaHadsten (slettet)
jannej: De er helt naturel.
Jeg endte med at vælge et billede til min mand, hvor jeg var iklædt g-streng (i øvrigt første gang jeg har sådan et stykke tøj på) og så mit slør. Jeg står med siden til og sløret har jeg så pakket mig selv sådan lidt ind i samtidig med at hænderne dækker for det meste af brysterne. Jeg fik billedet lavet på et lærred på 40x60 cm, som vi regner med skal hænge i soveværelset. Og manden var rigtig glad for gaven.
IIhja: Morgengave er en tradition ved bryllup. Jeg ved ikke hvor den stammer fra og om der er egne her hjemme hvor det er mere udbredt end andre. Men i vores familie/omgangskreds er det i hvert tilfælde velkendt at man giver hinanden morgengaver morgenen efter brylluppet.
Jeg er altså ikke modig nok til at lægge de morgengavebilleder på nettet - sorry.
Jeg endte med at vælge et billede til min mand, hvor jeg var iklædt g-streng (i øvrigt første gang jeg har sådan et stykke tøj på) og så mit slør. Jeg står med siden til og sløret har jeg så pakket mig selv sådan lidt ind i samtidig med at hænderne dækker for det meste af brysterne. Jeg fik billedet lavet på et lærred på 40x60 cm, som vi regner med skal hænge i soveværelset. Og manden var rigtig glad for gaven.
IIhja: Morgengave er en tradition ved bryllup. Jeg ved ikke hvor den stammer fra og om der er egne her hjemme hvor det er mere udbredt end andre. Men i vores familie/omgangskreds er det i hvert tilfælde velkendt at man giver hinanden morgengaver morgenen efter brylluppet.
Jeg er altså ikke modig nok til at lægge de morgengavebilleder på nettet - sorry.
16 år29. september 2008 kl. 13:02
bruger slettet
Okay, nu har jeg aldrig været med til et bryllup og kender ikke rigtig andre end familie der er blevet gift. Så var lidt nysgerrig.
Men tillykke med bryllupet og det er da skønt at han er glad for det^^
Men tillykke med bryllupet og det er da skønt at han er glad for det^^
16 år30. september 2008 kl. 09:27
iakob
Jeg stammer fra vestjylland (lidt nord for Skive) og der er morgengaver også brugt. Men om det er en ny eller en gammel tradition, det kan jeg ikke sige.
16 år30. september 2008 kl. 11:54
JohnnyL
Jeg tror at vi bliver nødt til at se de billeder før vi kan tro dig ;)
Ej det' gas. Jeg synes det er flot. Jeg fik også et billede af min kone da vi blev gift for 2 år siden. Hun fik det dog lavet som en del af hendes polterabend :)
...Men vi gav også hinanden morgengaver.
Ej det' gas. Jeg synes det er flot. Jeg fik også et billede af min kone da vi blev gift for 2 år siden. Hun fik det dog lavet som en del af hendes polterabend :)
...Men vi gav også hinanden morgengaver.
16 år10. oktober 2008 kl. 10:02
Jeg startede i selskabskjole, men skiftede så til noget undertøj - jeg fik mit slør sat i håret mens jeg havde undertøjet på, men fotografen mente at der var for meget uro i billedet, så det endte med en masse billeder, hvor jeg var iført g-streng og slør :-O
Der blev nogle rigtig gode billeder imellem, selvom jeg stadig er utilfreds med mine lår. Jeg skal nok vise nogle af dem frem herinde når jeg får dem.
Oplevelsen var i DEN grad grænseoverskridende for mig, men det var fedt og sådan en gave til min kommende mand virker bare perfekt nu hvor jeg har tabt 20 kilo.