Polterabend !

Du læser en tråd i debat > off topic

Polterabend !
I lørdags var jeg på polterabend. Til dem som skulle have lyst til at læse mere om det er her et link til en beretning på min blog.

Her er der også billeder af mig i mavedanserkostume :-O Lad os bare sige det sådan. Der er stadig fedt på min mave, men hvor ER jeg glad for at jeg trods alt har tabt næsten 20 kilo. Hahaha.

karinaogflemmingskalgiftes.blogspot.com
16 år4. august 2008 kl. 12:37
re: Polterabend !
jeg synes du ser godt ud som mavedanser :) fedt at du havde en god dag...
16 år4. august 2008 kl. 20:36
Enig !
Du er en super sexy mavedanserinde :)

Lyder som alletiders dag/aften - ærgeligt, at du ikke kan lægge et lydklip ind fra jeres karaoke-udfoldelser :)
16 år5. august 2008 kl. 09:50
Der er ikke noget ved en mavedanser uden mave at danse med :-)

Det lyder som en rigtig fed dag/aften/nat
16 år5. august 2008 kl. 14:46

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });