Jeg har selv fået en hel del på puklen, fordi jeg gav noget klar besked om et sygt indlæg.
Jeg er helt sikker på at de par stykker det hele drejer sig om er opmærksomhedsnarkomaner, der finder tilfredsstillelse i at så mange gider reagere på deres indlæg.
Er helt overbevist om de overhoved ikke har et problem med mad, mad er bare redskabet.
Og hvorfor er det så lige at de skriver i det forum om vægttab når de er så tynde, er det ikke at gøre grin med os andre?
Burde de ikke rykke ind i vægtforøgelse forumet.
Jeg tror det bedste man kan gøre er slet ikke at skrive til dem i de "usunde" tråde de opretter,
#2 af cavi5md (slettet)
Plus at de kommer med råd som motioner 5 timer og spis et brev nupo og to æbler. For mig at se er det et råb om hjælp og den skal de da have, jeg mener bare ikke de får den ved at være på en slankeside på nettet.
Det er ikke for at være ond mod nogen, men fordi jeg mener at nogle brugere her har brug for en anden form for hjælp end den der fås på en side som denne.
Selvom jeg stadig står inde for mine ord, vil jeg gerne undskylde overfor dem som følte sig ramt