Sværd

Du læser en tråd i debat > off topic

Sværd
iakob: i dag da jeg var i Super Brugsen havde de sværd til 5 kr stykket. Jeg tænkte på dig fordi du havde nævnt det herinde. Jeg ved så ikke om det er i alle butikker eller kun i den.
16 år13. februar 2008 kl. 19:46
re: Sværd
Jeg tror ikke vores brugs havde - men jeg kikkede heller ikke særlig grundigt efter. Jeg tror dog næppe at man kan få latexsværd til 5 kroner.

Det gode ved latex fremfor skumgummi er, at det kan slå. Det giver den rigtige lyd. Nå ja.. måske ikke den rigtige men helt klart en bedre lyd end "svup svup". Og samtidigt er latex sværd hårde nok til at man faktisk kan slå med dem som om det var sværd.

Men tak for tippet. Jeg checker lige vores egen brugs i morgen.
16 år13. februar 2008 kl. 22:17
Er din yngste ikke kun 2 år? Gør Latex ikke ondt? Eller er det kun lyden der er forskel på?
16 år13. februar 2008 kl. 23:18
Jo, den yngste er 2 år (nærmer sig 3) og jeg har heller ikke til hensigt at smække hverken ham eller hans storebror (5 år) over hovedet med et sværd. Men man kan krydse klinger med ham - og man kan banke løs på storebroderens skjold eller sværd.

Problemet er at de er to mod een og det er mig der får de fleste høvl for mens jeg styrer mine angreb mod deres sværd og skjold, så har de ingen problemer ved at ramme mig over fingrene og på knæhaserne mv. Jeg har lidt uheldige erfaringer med at bruge pinde og grene for selv en 2-årig kan altså svinge sådan én med betragteligt kraft og entusiasme.

Desuden er det lidt dårlig karma at lære børnene at de bare kan slå løs med pinde, stager, kæppe og så videre. Bedst at lære dem at der er bestemte stykker legetøj som bruges til det.
16 år14. februar 2008 kl. 08:48
1
16 år3. oktober 2008 kl. 05:41
Jeg fik aldrig købt de sværd, men planen er der stadig. I mellemtiden er den yngste blevet 3 år :D
16 år3. oktober 2008 kl. 09:45

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });