Mine børn ser ikke så tit børnetime, men det lyder da som rigtig hul i hovedet - det du der siger.
Og så hænger det bare rigtig godt sammen med en tanke jeg lige har haft i Kvickly idag, hvor alle påskeæggene er stillet frem (HJÆÆÆÆLP!). Her fik jeg tanken - hvorfor er det at alle påskeæg og påskeharer og hvad der ellers står påske på er lavet i dårlig kvalitet lys chokolade. Jeg elsker det godt nok alligevel, men ærlig talt. Når man nu ved at chokolade feder og især den lyse og at der trods alt er noget godt i mørk chokolade - hvorfor findes der så ikke mørke påskeæg. Ved da nok at de fleste børn bedst kan li lys chokolade og nogle kan måske ikke li de mørke. Men nogle kan måske. Jeg ved da at jeg selv som barn var mest til mørk chokolade.
Kh en mor som lige har givet sine børn en lille påskehare i lys chokolade og selv taget en bid :-O
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg kom i den forbindelse til at tænke på noget som har generet mig noget. Nemlig børnetimen. Mine børn ser altid børnetimer fra DR1 - dem optager vi nemlig og børnene er stadig så små at de ikke selv har fundet ud af at stille krav endnu. Og generelt er DR's børneudsendelser - deres egenproduktioner - virkelig kvalitet.
Men hvorfor ind i hede hule H er der slik og kager og kakao med hver uge? Hvis det ikke er hende whats-her-name fra Fandango som snakker om slik i tøndevis og står og gumler en snørrebånd, så er det de to (Jeppe og Marie) fra Lille Nørd der - udklædt som katte - fanger slik-mus eller også er det Bamse som får saftevand/kakao og boller.
Er det bare mig der er blevet for voksen og for ansvarlig og for fokuseret på fedme - eller laver DR en fejl? Jeg synes det er forholdsvis tit at der er slik eller guf med i børnetimerne - det sker nemlig jævnligt.
Andre forældre?