Ihhhh altså her er jeg nødt til at være med.
Jeg er kreativ ud i at lave scrapbooking, kort, glas og malerier. Noget af alt det kan I se på min hjemmeside karinas-hobby.dk. Den er dog ikke 100 % opdateret, men alle mine malerier er vist på siden.
Alt mit scrapbooking og alle mine kort viser jeg på min venindes hjemmeside godtesen.dk. Her kan man oprette sig som bruger og være med hvis man laver noget som helst indenfor kort og scrap.
Ud over det regner jeg med at jeg skal forsøge mig som konditor i forbindelse med mit bryllup. Jeg har en drøm om selv at lave min bryllupskage. Det er lidt af en stor mundfuld, men jeg håber at jeg kan gøre det. Desværre kommer det nok til at kræve et par prøvekager, men jeg må jo finde nogle som kan prøvesmage for mig så jeg ikke selv skal spise det hele.
I øvrigt kan jeg fortælle at hvis man kommer på Århuskanten kan nogle af mine malerier pt ses i Bowling Nord i Århus, hvor jeg udstiller i januar og februar :-)
Glæder mig til at høre fra andre kreative sjæle. Ahimsa - jeg smutter lige ud og kigger på dine links.
Kh Karina
#2 af KarinaHadsten (slettet)
Jeg interesserer mig f.eks. for kunst og derfor har jeg venner som maler, så jeg starter med at leverer links til dem:
finnbirkelund.dk philipart.dk og florencemclean.dk
Jeg selv har ikke fået nogen gave udi at male så jeg tager billeder og deltager aktivt i en fotoklub.
Jeg smider lige links til klubben: fotoklubbenmidtjylland.dk og til der hvor man mødes og diskuterer fotografier: fotokritik.dk
Jeg glæder mig til at høre om de sider som inspirerer jer - ud over mad i tal ;-)