Jeg bor på amager tæt på kongelundsskoven. Så hvis du f.eks bor i nærheden ville det være rigtig dejligt med en makker til nogle gå ture evt. stavgang (jeg har ikke prøvet det).
Jeg har bil og kan også komme til f.eks amager strandpark eller ligende steder hvor vi så kan få en rask gåtur imens vi får en hyggelig sludre.
En ide` for dig så meld dig gerne evt. i min dagbog ;-)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg bor på amager tæt på kongelundsskoven. Så hvis du f.eks bor i nærheden ville det være rigtig dejligt med en makker til nogle gå ture evt. stavgang (jeg har ikke prøvet det).
Jeg har bil og kan også komme til f.eks amager strandpark eller ligende steder hvor vi så kan få en rask gåtur imens vi får en hyggelig sludre.
En ide` for dig så meld dig gerne evt. i min dagbog ;-)