#1 af bruger slettet
mavemuskler
Du læser en tråd i debat > motionbruger slettet
mavemuskler
hey. jeg løber hver dag en strækning på et par km. dertil cykler jeg også nogen km. efter hva jeg ved er det kun mine ben jeg styrker på den måde, er der noget man kan lave for mave muskler? andet end maverulninger ? :)
17 år29. oktober 2007 kl. 22:55
Spacy
re: mavemuskler
Hej Sivsiv!
Der er mange forskellige hjemmesider, hvor du du kan få rigtig gode tips til øvelser for maven og iøvrigt resten af kroppen.
Bl.a. har alun.dk en artikel om træning med en "swissball". Artiklen hedder "mere end mavebøjninger".
iform.dk har også en masse gode motionsartikler, bl..a. om hjemmertræning.
Jeg kom tilfældigt ind på fitnews.dk som så ud til at være en interessant side også.
Håber du kan bruge dette til noget, prøv og tjek det ud!
God fornøjelse. Knus Spacy :-)
Der er mange forskellige hjemmesider, hvor du du kan få rigtig gode tips til øvelser for maven og iøvrigt resten af kroppen.
Bl.a. har alun.dk en artikel om træning med en "swissball". Artiklen hedder "mere end mavebøjninger".
iform.dk har også en masse gode motionsartikler, bl..a. om hjemmertræning.
Jeg kom tilfældigt ind på fitnews.dk som så ud til at være en interessant side også.
Håber du kan bruge dette til noget, prøv og tjek det ud!
God fornøjelse. Knus Spacy :-)
17 år31. oktober 2007 kl. 03:08
camilla k (slettet)
Hej sivsiv
Jeg kan absolut anbefale øvelserne på bolden - det gir' rigtig godt!
Camilla
Jeg kan absolut anbefale øvelserne på bolden - det gir' rigtig godt!
Camilla
17 år4. november 2007 kl. 10:08
dutti (slettet)
nå det kunne være jeg skulle igang med at bruge min bold så istedet for min kæreste spiller med den hihi jeg har nemlig fået den købt, bare ik brugt den ups... men jeg synes det er svært at motivere sig
16 år2. december 2007 kl. 11:44