Ny smart ting hos "I Form"

Du læser en tråd i debat > motion

Ny smart ting hos "I Form"
Jeg så forleden morgen i Go'morgen Danmark på TV2, at "I Form" har en funktion hvor man kan indtegne sin løberute ned til den mindste detalje og derved se hvormange km man har/skal løbe. Det er rigtigt smart synes jeg, da man jo ikke behøver at løbe ruten, man kan f.eks. cykle, spasere, løbe på rulleskøjter el. andet.
Når man har det nøjagtige antal km. er det nemt at beregne hvor hurtigt man bevæger sig, hvilket jo er vigtigt når man skal indtaste motion her på sitet.
Jeg synes i hvert fald at funktionen er ret genial, prøv evt. at tjekke det ud og fortæl hvad I synes.
17 år18. oktober 2007 kl. 07:46
re: Ny smart ting hos "I Form"
PS: Er der forøvrigt nogen som har gode tips til hvilken slags rulleskøjter jeg skal investere i?
17 år18. oktober 2007 kl. 07:50
re: Ny smart ting hos "I Form"
Jeg kan ikke umiddelbart svare på dit spørgsmål. Men hvis du har en rulleskøjtebutik (eller en sportsbutik med nogenlunde udvalg i rulleskøjter) i nærheden så kan du få gode råd der.

17 år18. oktober 2007 kl. 08:42

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });