Arme

Du læser en tråd i debat > motion

Arme
Hejsa

Er der nogle af jer der har en god træningsteknik man kan lave derhjemme, så man kan stramme sine arme op?
Og når man taber sig, følger fedtet på armene så med?

17 år12. september 2007 kl. 10:46
re: Arme
Noget af fedtet taber man naturligvis, men jeg tror at man skal lave lidt træning for at blive af med slaskeriet under overarmene.

Har du sådan en lang træningselastik? Den kan man stå på med hælen og så tage fat i den anden ende med hænderne. Elastikken skal løbe op langs ryggen på een. Du starter øvelsen med hænderne omme bag ved hovedet og trækker så elastikken opad i luften over hovedet. Det gentager du så indtil undersiden af dine overarme selvantænder ;-)
17 år12. september 2007 kl. 20:10
re: re: Arme
Mange tak, det vil jeg helt sikkert prøve :o)
!
17 år18. september 2007 kl. 12:23
Jeg er begyndt til thai bo 2 gange om ugen, det er et hold hvor man træner med armene gennem hele time, det er hvor man ligesom boksetræner, så det giver meget for både arme og skuldre, og ikke mindst for konditionen.
KH
Ulla
17 år21. oktober 2007 kl. 19:18
Ja, det er primært dine triceps du skal træne. Kan også gøres med vægte i stedet for elastikken.
17 år22. oktober 2007 kl. 22:04
Yes okay, bruger slettet. Den havde jeg ikke lige nået at få med :-)
17 år22. oktober 2007 kl. 22:04

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });