motion for STORE piger

Du læser en tråd i debat > motion

motion for STORE piger
Hejsa, jeg er ny herinde og mangler et godt råd. Jeg elsker gåture i den skønne natur, om det er flot solskin eller øs regnvejr. Men jeg får ikke taget mig sammen om at komme afsted! Jeg vil gerne melde mig til noget, med hvad? Jeg har tænkt på alt fra LineDance (som skulle give godt) til FitnessCenter, men synes ikke rigtig der er noget som tiltaler mig! ;-/ Gode idéer fra nogen derude til en pige på 129 kg?
17 år29. juli 2007 kl. 19:17
re: motion for STORE piger
Hejsa Helle.
Jeg har selv samme problem som du, nemlig at jeg rigtigt gerne vil dyrke noget motion, men hvad???
Hvor i landet bor du? Jeg er fra syd fyn...
Skriv gerne igen.

Hilsen Misslarsson.
17 år29. juli 2007 kl. 19:35
re: motion for STORE piger
Da jeg først skulle starte med at dyrke motion, havde jeg stor nytte af dvd'en: Nymann/Paarup - 30 Minutters fysisk aktivitet
Den kan købes flere steder over nettet.
Så kan man motionere i alt slags vejr - derhjemme. Så er det bare med at aftale med sig selv at man får det gjort 3-4 gange om ugen.... Men sådan er det jo med alle former motion!
Selv er jeg gået hen og er blevet fitness-fan - DET havde jeg A L D R I G troet for et år siden!
Held og lykke med at finde den rigtige motionsform lige til jer :-)
17 år29. juli 2007 kl. 22:12
re: re: motion for STORE piger
Hejsa.
Tak fordi du skrev tilbage, jeg har allerede fundet den dvd du omtaler på nettet, og vil købe den mad det samme, så må vi se om den kan give lidt sved på panden?
Tak for dit råd.
Hilsen Misslarsson.
17 år29. juli 2007 kl. 22:25
re: re: motion for STORE piger
Kommer desværre fra Tørring - nord for Vejle. Må se om man ikke kan finde nogle andre der er til laaange traveture! :-D
17 år30. juli 2007 kl. 20:17

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });