#1 af Hannelau (slettet)
Hulahop!
Du læser en tråd i debat > motionHannelau (slettet)
Hulahop!
Er der nogen som kan huske den teknik der gør, at ringen bliver omkring taljen, og ikke bare falder til gulvet efter en halv omgang?
17 år29. juli 2007 kl. 11:41
elis
re: Hulahop!
Jeg husker noget om at der skal vrikkes kraftigt og så er det vist bare øvelse der gør mester. Lige pludselig er den der...
Det er sjovt, kan være man skal investere i en ring.
Hilsen Elis
Det er sjovt, kan være man skal investere i en ring.
Hilsen Elis
17 år29. juli 2007 kl. 13:02
bruger slettet
Er der en der kan fortælle mig, hvor mange kalorier man kan forbrænde ved at lave hulahop-motion?
17 år21. oktober 2007 kl. 09:51
Maurits (slettet)
Jeg har også efterspurgt kalorieforbrug på hula hop tidligere her på sitet, måske er der nogen der ved det nu?
Har forsøgt at undersøge det via google, men endnu ikke lykkes mig at finde frem til kalorieforbrug.
Der er en, der hedder dans/hula under motion her på sitet, men synes det lyder af for meget...
Anyone knows??
Har forsøgt at undersøge det via google, men endnu ikke lykkes mig at finde frem til kalorieforbrug.
Der er en, der hedder dans/hula under motion her på sitet, men synes det lyder af for meget...
Anyone knows??
17 år24. oktober 2007 kl. 13:37
iakob
Jeg tror den som starter med "Dans, generel (f.eks. Greek, Middle easter, Hula..." er præcis den du skal bruge. Et aktivitetsniveau på 4.5 lyder vel også rimeligt?
17 år24. oktober 2007 kl. 14:32