vandgymnastik

Du læser en tråd i debat > motion

vandgymnastik
Er der andre som mig der lave vandgymnastik eller vand arobic? jeg ved ikke helt hvad jeg skal sætte det under, har indtil nu sat det under motion general. men er ikke sikker på det er rigtig. hvad vil i forslå????

Zenta
17 år28. april 2007 kl. 19:26
re: vandgymnastik
Hejsa,
jeg brguer også motion generalt men mixer det med svøming på ét af de 2 lavere miveau. så deler jeg tiden op mellem de to. Og dette gør jeg, fordi jeg også er i tvivl.

Andre som kan hjælpe os????
17 år1. maj 2007 kl. 22:55
re: re: vandgymnastik
Man bruger jo meget energi i vand, så jeg ville nok sætte det under svømning...
17 år2. maj 2007 kl. 14:44

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });