Kan det passe??

Du læser en tråd i debat > motion

Kan det passe??
Jeg kan se at når jeg indtaster
40 min. spinning på niveau 4, så har jeg brugt 393 kcal, (her kan jeg kun klare de 40 min)
og når jeg har cyklet (16km/t) 40 min så har jeg forbrændt 262 kcal. (her kan jeg cykler flere timer)

Hvia jeg sammenligner dem, så synes jeg selv de er næsten ens i forbrændning, til trods for, når jeg er til spinning, så ved jeg, jeg bruger meget mere energi, sveder 10 gange mere og bliver meget forpustet.

Bliver derfor i tvivl om hvilket niveau man kan regne med til spinining niveauet. Skal niveauet højere op?

Hvem kan hjælpe mig?
17 år20. april 2007 kl. 10:41
re: Kan det passe??
Jeg tror du skal overveje at købe et pulsur der kan måle det kcal forbrug. Det har jeg gjort, det er super fedt at kunne følge med imens du træner.
På sådan et ur kan du også indstille min. og max. puls og et hav af ekstra ting.
For mig et det et super godt trænings redskab, og en god "rette snor" for hvordan du træner.
/Chr
17 år20. april 2007 kl. 12:17
re: re: Kan det passe??
okay, ja det var måske en ide.. ved bare ikke hvilket ét jeg skal købe, jeg har ikke råd til et meget dyrt et, men omkring 200-400kr. Kan man få et "godt" et til den pris?
17 år20. april 2007 kl. 13:39
re: re: re: Kan det passe??
Vil da gerne høre fra andre, hvad de mener.....
17 år21. april 2007 kl. 13:09

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });