Hejsa,
Jeg synes, det er flot du kører på motionscyklen hver dag, det er ikke lige mig, jeg "kører" træt i det, men jeg cykler også 10km hver dag på min rigtige cykel.
Jeg meldte mig ind i fitness i januar, og kan ikke undvære det. Jeg træner 3-4 gange om ugen og elsker det.
Ja det koster mange penge, men se dig omkring, hvor du bor, der er sikkert et fitnes center som har et godt indmeldelsestilbud til dig. Fitness dk, har i øjeblikket. Gå ind på deres hjememside og tjek det af. Hvor gammel er dine børn? Nogle fitness center har børnepasning eller trænings tilbud til børn, måske vil din mand med?
Når du svømmer, kan du variere dit empo, så du skifter mellem at bruge dine arme meget eller dine ben meget. Måske ahr din svømmehal tilbud om motion i vandet? Arobic, mave/balde/lår osv.
Hvis du har mod på det, kan du begynde at løbe, tag ud og gå, og når du er varm, så løber du et stykke af gangen, f.eks indtil den næste lygteplæ osv. Jeg er selv begyndt at løbe, i starten kunne jeg kun løbe 1-2 min af gangen, men nu kan jeg løbe hele 20 min uden stop.
Det er godt at variere sin træning, så du ikke kun cykler, fordi musklerne og din krop, vender sig til den form for motion og så tager det længere tid med vægttabet. Det har jeg selv prøvet. Nu skifter jeg rundt i både, svøminng, cykler, styrketræning, spinning, løb, step alt muligt.
Held og lykke.....
#2 af krummelise (slettet)
Jeg sidder selv på motionscyklen hverdag (næsten), men syntes det er ret kedeligt. Jeg har bare ikke modet til at starte i et fitness center, som jo også er ret dyrt.
En anden overvejelse er svømning, men giver det motion nok, i forhold til at cykle....
Er der ikke nogen der har en genial ide?
Gitte