NU er der en ny udfordring i MapMy.... Men jeg kan ikke se hvem der var med i april.
Hvis vi er venner i programmet, så find min seneste træning og skriv til mig der. Så inviterer jeg dig, hvis jeg ikke allerede har gjort det.
Ellers skal du sende mig en mail: ern@mail.dk og sige at du vil inviteres til MapMy.... og fortælle mig dit brugernavn. Så beder jeg først om venskab og når du har accepteret det, kan jeg invitere dig til udfordringen.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
NU er der en ny udfordring i MapMy....
Men jeg kan ikke se hvem der var med i april.
Hvis vi er venner i programmet, så find min seneste træning og skriv til mig der. Så inviterer jeg dig, hvis jeg ikke allerede har gjort det.
Ellers skal du sende mig en mail: ern@mail.dk og sige at du vil inviteres til MapMy.... og fortælle mig dit brugernavn. Så beder jeg først om venskab og når du har accepteret det, kan jeg invitere dig til udfordringen.