Garmin overførsel til MapMy.... er i udu. Jeg klagede til supporten, der vidste det og arbejder på at løse problemet.
HVIS man i MapMy... under Apps og enheder finder Garmin connect, fjerner den og tilføjer den igen, opdateres alt fra den sidste måned. OG alle rettelser ift Garmin slettes 😗 Jeg må f.ex. altid ændre længde på løb på løbebånd. Det kan uret ikke få rigtigt. Kun minutter passer. GODT vi dyster på minutter.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Garmin overførsel til MapMy.... er i udu. Jeg klagede til supporten, der vidste det og arbejder på at løse problemet.
HVIS man i MapMy... under Apps og enheder finder Garmin connect, fjerner den og tilføjer den igen, opdateres alt fra den sidste måned. OG alle rettelser ift Garmin slettes 😗 Jeg må f.ex. altid ændre længde på løb på løbebånd. Det kan uret ikke få rigtigt. Kun minutter passer. GODT vi dyster på minutter.