Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling. NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
Endomondo lukker - men Under Armour tilbyder Try MAPMYFITNESS Premium (Firmaet hedder MapMyFitness, og har apps der hedder MapMyRun etc. Det er samme login til alle)
Use coupon code CDVLHABDN for your 3-month MAPMYFITNESS premium subscription
Der er en gratis version - jeg har oprettet en udfordring, men det ser ud til at kun venner af Elin Rand Nielsen kan deltage. Så bliv ven med mig - og vær med til at prøve MapMyRun osv.
Det ser også ud til at man kan overføre hele sin Endomondo historik - det siger de .... Men det driller mig, nok fordi jeg slettede den første profil jeg oprettede. Dum kan man være.
Jeg håber I er rigtig mange der vil flytte med over - jeg synes det er så hyggeligt med virtuelle motions-venner. Alinea / Elin Rand Nielsen
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Os fra madital.dk december 2020
https://www.endomondo.com/challenges/45228944
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
Endomondo lukker - men Under Armour tilbyder Try MAPMYFITNESS Premium (Firmaet hedder MapMyFitness, og har apps der hedder MapMyRun etc. Det er samme login til alle)
Use coupon code CDVLHABDN for your 3-month MAPMYFITNESS premium subscription
Der er en gratis version - jeg har oprettet en udfordring, men det ser ud til at kun venner af Elin Rand Nielsen kan deltage. Så bliv ven med mig - og vær med til at prøve MapMyRun osv.
Det ser også ud til at man kan overføre hele sin Endomondo historik - det siger de .... Men det driller mig, nok fordi jeg slettede den første profil jeg oprettede. Dum kan man være.
Jeg håber I er rigtig mange der vil flytte med over - jeg synes det er så hyggeligt med virtuelle motions-venner.
Alinea / Elin Rand Nielsen