Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling. NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
Endomondo lukker - men Under Armour tilbyder Try MAPMYFITNESS Premium (Firmaet hedder MapMyFitness, og har apps der hedder MapMyRun etc. Det er samme login til alle)
Use coupon code CDVLHABDN for your 3-month MAPMYFITNESS premium subscription
Der er en gratis version - jeg har oprettet en udfordring, men det ser ud til at kun venner af Elin Rand Nielsen kan deltage. Så bliv ven med mig - og vær med til at prøve MapMyRun osv.
Det ser også ud til at man kan overføre hele sin Endomondo historik - det siger de .... Men det driller mig, nok fordi jeg slettede den første profil jeg oprettede. Dum kan man være.
Jeg håber I er rigtig mange der vil flytte med over - jeg synes det er så hyggeligt med virtuelle motions-venner. Alinea / Elin Rand Nielsen
Os fra madital.dk december 2020
https://www.endomondo.com/challenges/45228944
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
Endomondo lukker - men Under Armour tilbyder Try MAPMYFITNESS Premium (Firmaet hedder MapMyFitness, og har apps der hedder MapMyRun etc. Det er samme login til alle)
Use coupon code CDVLHABDN for your 3-month MAPMYFITNESS premium subscription
Der er en gratis version - jeg har oprettet en udfordring, men det ser ud til at kun venner af Elin Rand Nielsen kan deltage. Så bliv ven med mig - og vær med til at prøve MapMyRun osv.
Det ser også ud til at man kan overføre hele sin Endomondo historik - det siger de .... Men det driller mig, nok fordi jeg slettede den første profil jeg oprettede. Dum kan man være.
Jeg håber I er rigtig mange der vil flytte med over - jeg synes det er så hyggeligt med virtuelle motions-venner.
Alinea / Elin Rand Nielsen