Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling. NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!! PS: Hvis du bliver endomondo-ven med Elin Rand Nielsen, bliver du inviteret hver måned. Jeg håber vi bliver dejligt mange - ligesom sidst. Og tak for kampen i februar - jeg når aldrig højere op end nr 4 :-) - tillykke til alle medkæmpere. Vi har ALLE vundet. Hilsen Alinea
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Endo marts 20 - klik og meld dig her:
Os fra madital.dk marts 2020
endomondo.com
Hvem når flest aktive minutter? Alt over 15 min. tæller med. Undtagen skridttælling.
NB: Kun for medlemmer af madital.dk !!!!
PS: Hvis du bliver endomondo-ven med Elin Rand Nielsen, bliver du inviteret hver måned.
Jeg håber vi bliver dejligt mange - ligesom sidst.
Og tak for kampen i februar - jeg når aldrig højere op end nr 4 :-) - tillykke til alle medkæmpere. Vi har ALLE vundet.
Hilsen Alinea