#2 af MetteRosaNielsen
Muligheder for måling af fremgang
Du læser en tråd i debat > motionMetteRosaNielsen
Jeg har brugt den app der hedder "træn med forsvaret" - der kan man lave et par test (løb og styrke) inden app'en lægger en trænings plan for en - og øvelserne er virkelig gode!
Hilsen Mette Rosa
Hilsen Mette Rosa
8 år27. oktober 2016 kl. 11:00
MetteRosaNielsen
Desuden - hvis du har Office på din computer - så gå ind i Excel regneark og klik opret ny, og under skabelon søg på "træning" - der ligger en skabelon der hedder "styrketræningskema" - den bruger jeg til at tage mål løbende og så udregner den fedt procent osv.
Hilsen Mette Rosa
Hilsen Mette Rosa
8 år27. oktober 2016 kl. 11:09
biologi c
tak
hej Mette Rosa
tak for skema.
havde ikke ledt efter det,
hvis du ikke havde sagt at det var der.
tak for skema.
havde ikke ledt efter det,
hvis du ikke havde sagt at det var der.
7 år4. december 2016 kl. 08:09
Jeg var vældig aktiv herinde for en del år siden, og overvejer at blive det igen. Jeg har taget 15 kg på, og vil gerne af med dem igen. I den forbindelse vil jeg gerne finde ud af, hvilke målinger jeg kan lave.
Jeg regner med at måle min vægt samt diverse cm-mål (primært talje, bryst og hofte).
Jeg vil også gerne lave nogle målinger ift. styrke og smidighed, men kan ikke finde ud af, hvordan jeg gør det. Jeg regner med at lave en coopertest (dog på cykel, da jeg ikke synes det er sjovt at løbe), antal armbøjninger og måske måle hvor langt jeg er fra at røre jorden, når jeg står foroverbøjet. Jeg kan dog ikke helt finde ud af hvad det ellers kunne være.
Hvad har I selv brugt? Og har I nogle gode forslag? :)