er næsten forbi. Jeg blev nummer TI - og har taget 5 kilo på. Jammerligt! Fra i morgen tidligt er det SLUT med al den slendrian - nu skal jeg i form til DHL stafetten. Jeg kom til at stikke næsen for langt frem, og er med til at arrangere den for min arbejdsplads. Næsten 180 skal af sted :) så jeg må hellere arbejde på de gode ben.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Juli - udfordringen har adressen : endomondo.com Kom og vær med!
Juni - udfordringen:
endomondo.com
er næsten forbi. Jeg blev nummer TI - og har taget 5 kilo på. Jammerligt! Fra i morgen tidligt er det SLUT med al den slendrian - nu skal jeg i form til DHL stafetten. Jeg kom til at stikke næsen for langt frem, og er med til at arrangere den for min arbejdsplads. Næsten 180 skal af sted :) så jeg må hellere arbejde på de gode ben.