#2 af Alinea66
Endo april alm. og light
Du læser en tråd i debat > motionAlinea66
PS: ang. Endo light:
Jeg var nødt til at oprette en ny Endomondo profil for at kunne oprette en light udfordring, som jeg ikke selv deltager i. Min salige højtelskede kat, Pudsigkat (der selvfølgelig havde en facebook profil) måtte lægge navn til. Jeg kan forsikre jer om at Pudsigkat ikke selv har tænkt sig at deltage fra sin himmel :)
Jeg var nødt til at oprette en ny Endomondo profil for at kunne oprette en light udfordring, som jeg ikke selv deltager i. Min salige højtelskede kat, Pudsigkat (der selvfølgelig havde en facebook profil) måtte lægge navn til. Jeg kan forsikre jer om at Pudsigkat ikke selv har tænkt sig at deltage fra sin himmel :)
8 år31. marts 2016 kl. 23:34
fedania
Fantastisk!
Jeg er på den ambitiøse i denne måned. Træningen mod HVV intensiveres jo efterhånden som vi kommer tættere på ;)
Jeg er på den ambitiøse i denne måned. Træningen mod HVV intensiveres jo efterhånden som vi kommer tættere på ;)
8 år1. april 2016 kl. 23:20
På opfordring har jeg lavet to Endomondo udfordringer i april.
Os fra madital april 2016 - flest minutter, over 15 min minus skridttæller.
endomondo.com
og
Os fra madital light april 2016 - op til 15 timer. Også flest minutter, over 15 min minus skridttæller.
endomondo.com
Jeg kunne ikke finde en god betegnelse - jeg håber ikke nogen bliver stødt over at jeg kaldte den light :-) Det er pænt ment.
Jeg har prøvet at sætte udfordringerne til "kun fra Danmark" - for at undgå spam-tilmeldinger fra nogen, der tilmelder sig ALLE åbne udfordringer i et hug.
Hvis nogen af jer har oprettet jer i Endomondo fra et andet land, så sig til - så retter jeg reglerne igen.
Hilsen Alinea - og go kamp.
Næste måned satser jeg på at nå højere end nr. 5 - cykelsæsonen nærmer sig. Hvis altså min rystede hjerne snart bliver rystet på plads igen :-)