Jeg vil godt ha mig en træningsmakker. Jeg trænger til at smide i hvert fald 20 kg. jeg vejer 85.
Min eneste skavank er et højre knæ der ikke tåler løbetræning i længere intervaller. Men lettere løben ifb. med anden form for holdtræning er fint.
Jeg er 37(mentalt er jeg åben, kreativ - og også meget ansvarlig, seriøs), uden børn, k, og er frisk på at starte gode sundere vaner op.
Jeg har utroligt svært ved at komme i gang igen, PÅ EGEN HÅND, efter meget fravær fra fitnesscentret (medlem af fitness.dk) Jeg bor nær århus.
Hvad havde jeg tænkt at vi skulle?: Jeg forestiller mig at mødes til træning nogle gange om ugen, og ellers at vi holder hinanden til ilden, mht. træning/sund kost/vægttab, over nettet eksempelvis. Gerne lidt konkurrence indbyrdes, det gavner kun processen...
Din alder, uddannelse og øvrige status er mig komplet ligegyldig - hvis du besidder viljen og motivationen til at være min makker om vores fælles projekt med samme kampgejst som jeg - er du hyret! (Nej, jeg leder ikke efter en personlig træner. Det er for dyrt til min økonomi)
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg vil godt ha mig en træningsmakker. Jeg trænger til at smide i hvert fald 20 kg. jeg vejer 85.
Min eneste skavank er et højre knæ der ikke tåler løbetræning i længere intervaller. Men lettere løben ifb. med anden form for holdtræning er fint.
Jeg er 37(mentalt er jeg åben, kreativ - og også meget ansvarlig, seriøs), uden børn, k, og er frisk på at starte gode sundere vaner op.
Jeg har utroligt svært ved at komme i gang igen, PÅ EGEN HÅND, efter meget fravær fra fitnesscentret (medlem af fitness.dk) Jeg bor nær århus.
Hvad havde jeg tænkt at vi skulle?:
Jeg forestiller mig at mødes til træning nogle gange om ugen, og ellers at vi holder hinanden til ilden, mht. træning/sund kost/vægttab, over nettet eksempelvis. Gerne lidt konkurrence indbyrdes, det gavner kun processen...
Din alder, uddannelse og øvrige status er mig komplet ligegyldig - hvis du besidder viljen og motivationen til at være min makker om vores fælles projekt med samme kampgejst som jeg - er du hyret! (Nej, jeg leder ikke efter en personlig træner. Det er for dyrt til min økonomi)
VH Din træningsmakker!