Motions apps

Du læser en tråd i debat > motion

Motions apps
Jeg er faldet over en ret fin app, nemlig Inter Walk. Det er et 10-minutters program til når man er ude at gå, hvor man går hurtigere og hurtigere, og også står helt stille undervejs. Det skulle efter sigende være super til at reducere risikoen for diabetes - og så er det altså lidt sjovt at krydre sine gå-ture ind i mellem :)
Derudover bruger jeg endomondo (og Runkeeper, fordi den samarbejder med Pact, hvor jeg tjener penge på at dyrke motion) - og så et par "specialprogrammer" :)

Hvilke apps bruger I?
9 år2. august 2015 kl. 19:56
Jeg samler al min træning i Endomondo, og jeg har dårlige erfaringer med at bruge 2 apps på en gang. Jeg har set på InterWalk, men syntes det så ud til at jeg kunne sætte det samme op som intervaller i Endomondo. Eller kan den faktisk mere?
Jeg har prøvet Gåforhjertet for at donere penge, men den kunne slet ikke med Endomondo :( Heldigvis kan man registrerr kilometrene manuelt - når det funker.
9 år2. august 2015 kl. 20:35
Så vidt jeg kunne se, så tilpasser den hele tiden programmet til dig, så den ændrer på interval-længderne (men jeg har ikke brugt den nok til at kunne bekræfte dette). Derudover er der mere end 3 hastigheder, så med mindre du selv kan huske hvor du er kommet til (altså når endomondo siger "1½ minut i hurtigt tempo - kan du så huske om det er "gå hurtigt" eller "gå så hurtigt du kan" du er kommet til?)
9 år2. august 2015 kl. 20:57
Den lyder smart - må prøves!
9 år5. august 2015 kl. 12:50

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });