#2 af Alinea66
Motions apps
Du læser en tråd i debat > motionAlinea66
Jeg samler al min træning i Endomondo, og jeg har dårlige erfaringer med at bruge 2 apps på en gang. Jeg har set på InterWalk, men syntes det så ud til at jeg kunne sætte det samme op som intervaller i Endomondo. Eller kan den faktisk mere?
Jeg har prøvet Gåforhjertet for at donere penge, men den kunne slet ikke med Endomondo :( Heldigvis kan man registrerr kilometrene manuelt - når det funker.
Jeg har prøvet Gåforhjertet for at donere penge, men den kunne slet ikke med Endomondo :( Heldigvis kan man registrerr kilometrene manuelt - når det funker.
9 år2. august 2015 kl. 20:35
fedania
Så vidt jeg kunne se, så tilpasser den hele tiden programmet til dig, så den ændrer på interval-længderne (men jeg har ikke brugt den nok til at kunne bekræfte dette). Derudover er der mere end 3 hastigheder, så med mindre du selv kan huske hvor du er kommet til (altså når endomondo siger "1½ minut i hurtigt tempo - kan du så huske om det er "gå hurtigt" eller "gå så hurtigt du kan" du er kommet til?)
9 år2. august 2015 kl. 20:57
Alinea66
Den lyder smart - må prøves!
9 år5. august 2015 kl. 12:50
Derudover bruger jeg endomondo (og Runkeeper, fordi den samarbejder med Pact, hvor jeg tjener penge på at dyrke motion) - og så et par "specialprogrammer" :)
Hvilke apps bruger I?