Udfordring på Endomondo (Juli)

Du læser en tråd i debat > motion

Udfordring på Endomondo (Juli)
Jeg har lavet en udfordring til juli måned.

Flest km - gang og løb tæller med, og kun træningspas af mindst 15 minutter :)

endomondo.com
9 år30. juni 2015 kl. 21:44
os fra madital juli 2015 - jeg havde ikke set Fedanias udfordring
Og jeg kan vist ikke komme ind på Fedanias - jeg får en forbudt-forbudt. Jeg ville ellers melde mig til.
Adgang nægtet. Desværre, du har ikke adgang til at se indholdet. Hvis du kender personen kan du prøve at kontakte denne og bede om adgang.

Den jeg oprettede hedder: os fra madital juli 2015 - og skulle være åben for alle. Søg på madital

endomondo.com

Flest kalorier - En gulerod til at holde os fra madital (især mig) igang i sommerferien.
9 år1. juli 2015 kl. 10:48
Måske havde jeg glemt at gøre min offentlig - det er den nu :)
9 år1. juli 2015 kl. 20:37
Fedania - Hvad med løbebånd og stavgang - ku de ikke komme med? Der flytter man jo også fødderne :)
9 år2. juli 2015 kl. 08:12
Så er stavgang og gang/løb på løbebånd også inkluderet :)
9 år2. juli 2015 kl. 18:34
Fedania - du er en skat. Jeg tør kun løbe 3 gange om ugen, og går stavgang for resten for at træne vinkeflæsket (og det virker) og brænde nogle flere kalorier a :-)
9 år2. juli 2015 kl. 18:40
Jeg vil vildt gerne være med i denne konkurrence, hvis det kan lade sig gøre. Dog vil jeg lige høre, om det er gratis at downloade den omtalte app far Endomondo. Jeg har lige fået en iPhone 6 og har endnu ikke nogen apps. Dog har jeg lige købt et nyt fitness armbånd (det øverste på linket - Zecircle). Kan man måle de samme ting med et fitness armbånd, eller vil det være bedre at investere i en app også=
9 år9. september 2015 kl. 14:53
Endomondo er gratis. Man kan godt betale for at opgradere til Pro, men det betyder bare at der er lidt ekstra statistikmuligheder.
9 år9. september 2015 kl. 15:19
Hej sundhedsfreak. Her er denne måneds link:

Nu har jeg oprettet en "Os fra madital september 2015" på Endomondo - og håber der igen er mange, der vil være med. På computeren kan du finde den på endomondo.com
Jeg har valgt flest aktive minutter - træningspas skal være mindst 15 min for at tælle med. Og ikke skridttæller.
Udfordringen begynder ved midnat.
Motto er "For et flot og fit efterår ".
Hilsen Alinea
9 år9. september 2015 kl. 19:12
Jeg vil aldrig gå med på en offentlig udfordring..
Hey World.. here I am in the pond with sharks"... but I dont want to be bait....
Nej - Jeg udstiller ikke mine tal... og alt andet - det er jeres valg..

Det er mit valg, at jeg ikke vil udstille mit kedelige liv..,.
9 år9. september 2015 kl. 22:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });