CrossFit, hvad er energiforbrug? Samme som "kredsløbtræning"?

Du læser en tråd i debat > motion

CrossFit, hvad er energiforbrug? Samme som "kredsløbtræning"?
Jeg har brugt kredsløbtræning til at angive den mængde energi jeg bruger på en CrossFit time.

Hvad bruger du?

På nettet kan jeg se, at det ca. er 600 kcal per time.
9 år1. februar 2015 kl. 14:50
Jeg har målt mit energiforbrug (estimeret egentligt) med en pulsmåler - det ligger mellem 600 og 750 kcal for 45 min afhængigt af hvad det er for en type crossfit (teknik time eller udholdenhed).
Ved samme lejlighed har jeg set ~650 kcal forbrug per 45 min spinning/thorax.
9 år18. februar 2015 kl. 14:31

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });