wii

Du læser en tråd i debat > motion

wii
jeg har netop fået en wii igen..
havde en for 4 år siden men solgt den pga penge problemer..
men kan man virkelig forbrænde noget ved det? jeg tænker mere det giver jo mere ind jeg sidder en hel dag foran pc.
jeg er ikke personen der går i fitness pga andre mennesker (menneske sky) og har helbredsmæssige ting så løb osv er udelukket pga knæ.. men tænker om wii ikke kan give lidt motion?
jeg brugte den igår og er øm idag men ved ikke om det er godt eller skidt..
jeg har wii board
spil
wii fit plus
active 2
wii sport..
og andre siddene spil
kan ikke finde det i motion s listen og derfor kom jeg i tvivl om det overhoved tæller
jeg sidder foran pc hele dagen så mit aktivitets niveu er stolbundet (ikke kørestol) der må jeg kun få 1200 kcal om dagen hvilket er meget svær at overholde når man ikke spiser grøntsager frugt og salat (længere historie) men kan ik få det ned..
min basal stofskifte er kun på 1102 kcal.. så det betyder min vægt stiger så håber lidt jeg kan forbrænde lidt ved wii eller bare få rørt min krop men vil i skrive det i jeres motions liste?
skal lige sige jeg skal ikke tabe mig er 150 og vejer 49.5 kg :)vil bare gerne holde vægten og blive strammet lidt op eller blive rørt i det mindste :) håber nogen vil svare
10 år13. juni 2014 kl. 18:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });