Udfordring på endomondo (juni)

Du læser en tråd i debat > motion

Udfordring på endomondo (juni)
Så nærmer vi os igen en ny måned, og dermed en ny udfordring på Endomondo til de aktive :)

endomondo.com

I juni har jeg valgt "flest aktive minutter" så der er stor chance for at Firkant igen løber med sejren. Men vi kan da forsøge at give hende kamp til stregen, ikke sandt? ;)
10 år31. maj 2014 kl. 20:18
Jeg er med - og vil give alle kamp til stregen!! Ferien slutter i dag - og i morgen tidlig går turen retur til Nuuk. Så er det slut med dasen i solen - og aktivitetsniveauet skal i vejret. Det eneste jeg har formået at holde fast i hernede er løbeturene - og jeg har nydt dem!!
10 år1. juni 2014 kl. 10:08
Jeg er også med. Det er en smadder god ide Fedania. Det kan da holde gejsten oppe.
10 år1. juni 2014 kl. 19:29
Nej, jeg deltager ikke i juni. Jeg tror at jeg skal fokusere mere på irl fremfor på url - også selvom det er gavnligt for min motion osv. Jeg gør det jo alligevel sammen med arbejdet, så noget fokus er der dog på det alligevel. Men god kamp til jer. :-)
10 år6. juni 2014 kl. 16:39

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });