Endomondo udfordring maj

Du læser en tråd i debat > motion

Endomondo udfordring maj
Ja ja - vi må vel se i øjnene, at Firkant har overhalet os med oceaner og at hun er ustoppelig?

Så er det godt, at vi kan "nulstille" hver måned og lave en ny udfordring. Og denne gang har jeg været lusket, ja jeg har så. Jeg har nemlig valgt at vi tæller aktive minutter, og ikke kalorier! Ha! Ta' den! :D

Hvis I har input til hvad målet skal være i juni, så råb endelig højt - måske er jeg i mit venlige hjørne og lytter ;)
10 år29. april 2014 kl. 19:56
:-P Fandens!

Men jeg er nu på alligevel. Jeg cykler jo på arbejde her i maj (hvilket jeg ville gøre alligevel). Til gengæld bliver det også noget med at forbedre tiderne - og der hjælper udfordringen i maj jo ikke på det. :-P

Jeg inviterer Gitte med igen, hvis det er ok?
10 år29. april 2014 kl. 20:48
Det gør du bare - jeg har smidt link til den nye udfordring som kommentar i udfordringen fra april, så dem der er med har mulighed for at være med - også vores ven fra LA (som jeg var overbevist om var en af dine venner, hehe) ;)
10 år29. april 2014 kl. 21:34
Haha, nej - han er helt ukendt. :-D Men det er sq da frisk gjort at han bare møver sig ind og er med. Især fordi han jo har givet mig udfordringer. Han er jo ikke ret høj og vejer sikkert almindeligt i forhold til det, så han har virkelig givet den gas med træningen, kan jeg fornemme. :-D

Vi går til den igen her i maj. :-D
10 år29. april 2014 kl. 21:53
Gps'en på min fon er helt i udu. Den registrerer tiden, men ikke km'erne. Heldigvis kan jeg måle det op manuelt på iform eller via endomondo, men hold da op, det er træls. Jeg har genstartet en million gange og den søger bare efter gps-signal. Den virkede ellers fint, da jeg skulle til Tivoli, men på turen mistede den signalet og nægtede at finde det igen siden. Jeg var nervøs for min gym-pact, men den registrerede heldigvis at jeg var i nærheden af Fresh Fitness, så jeg fik den. Puha. Sikke noget l*rt.

Det er i øvrigt sjovt nok kommet efter en opdatering på Endomondo og efter jeg blev Pro-medlem. Enten er det min fon, der er helt i skoven eller også er det opdateringen, der driller.
10 år11. maj 2014 kl. 21:46
Øv altså :(

Når jeg tænker efter, så har jeg faktisk også haft problem med GPS'en på min endomondo siden opdateringen. Den er rigtigt længe om at finde min startposition (ofte så længe at jeg mister tålmodigheden og bare starter og så må den "indhente" mig undervejs) - og nogle gange stopper den simpelthen med at tracke før jeg selv stopper den. Man burde nok skrive til dem og gøre dem opmærksom på det...
10 år12. maj 2014 kl. 08:34
I dag har jeg ikke haft problemer overhovedet. Jeg synes det er sært at den nogle dage slet ingenting vil og andre dage kan jeg overveje at slå gps til og så gps'er den nærmest på forskud.

Jeg har en lille opsparing hos min mor, og jeg ringede i morges og bad om en udbetaling til en ny telefon, så de penge burde stå på min konto i morgen. Og så bestiller jeg altså en ny fon hos mit teleselskab. Selvom det er vildt dyrt med afbetaling osv, men jeg kan ikke holde det her cirkus ud mere. Min fon er vel 2-3 år gammel, så det passer jo med at den skal begynde at give op, så de kan tjene penge på at sælge mig en ny. Suk.
10 år12. maj 2014 kl. 19:05

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });