Jeg bor i Aalborg Øst og leder efter en at gå nogle gode ture med i forbindelse med en sundere livsstil (jeg er computerspil-nørd). Det skal være en kvinde (er selv 34), og det kunne være herligt med en hundeelsker. Så kunne man jo tage hundene med.
Det er rigtig svært for mig at få gang i noget bevægelse, da jeg i bund og grund ikke har interesse i at gøre det i eget selskab og heller ikke føler mig så tryg i mit nærområde på egen hånd.
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Jeg bor i Aalborg Øst og leder efter en at gå nogle gode ture med i forbindelse med en sundere livsstil (jeg er computerspil-nørd). Det skal være en kvinde (er selv 34), og det kunne være herligt med en hundeelsker. Så kunne man jo tage hundene med.
Det er rigtig svært for mig at få gang i noget bevægelse, da jeg i bund og grund ikke har interesse i at gøre det i eget selskab og heller ikke føler mig så tryg i mit nærområde på egen hånd.
Hilsen Lotte :)