Nu har jeg ejet 5 pulsure i mit liv og har nu ikke dyrket motion i 2 år jeg har købt en crosstrainer som kommer om nogle dage så jeg kan komme lidt igang igen da min kondi er nul og ubrugelig... men har erfaret at crosstrainer ikke viser rigtig med kalorie forbrænding osv.. så overvejer at få fat på et pulsur men mit problem er at jeg er meget smal omkring brystet så alle dem jeg har haft glider ned!!! hvilket jo gør dem ubrugelig den er for stor selv om man spænder remmen helt ind... kan man få et pulsbælte til smal brystet kvinder?? eller er alle one size ... glædelig jul Smile
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
jeg har købt en crosstrainer som kommer om nogle dage så jeg kan komme lidt igang igen da min kondi er nul og ubrugelig... men har erfaret at crosstrainer ikke viser rigtig med kalorie forbrænding osv.. så overvejer at få fat på et pulsur men mit problem er at jeg er meget smal omkring brystet så alle dem jeg har haft glider ned!!! hvilket jo gør dem ubrugelig den er for stor selv om man spænder remmen helt ind... kan man få et pulsbælte til smal brystet kvinder?? eller er alle one size ...
glædelig jul Smile