Hvad synes du?

Du læser en tråd i debat > motion

Hvad synes du?
Hejsa
som glad bruger af madital undre jeg mig over de mange forskellige typer motion der snart er oprettet, jeg har på fornemmelsen er der bliver oprettet nogle typer motion bare for at gøre grin med siden " bagning af indisk brød" " vask af hund" boblebad" og mange flere underlige. Er det bare mig der gerne vil have ryddet op så det bliver lidt mere seriøst?
11 år14. juni 2013 kl. 16:49
re: Hvad synes du?
Jeg undre mig også over nogle af de underlige ting, der står på den liste.
Mange ting kunne man godt slå sammen, det kan også blive for detaljeret.
11 år14. juni 2013 kl. 17:11
Jeg vil så lige sige, at der ER nogle af os, der jævnligt vasker hund ;-D
11 år16. juni 2013 kl. 10:39
Hah, enig GND. Hunden bliver vasket jævnligt. Men Gitte, du har også ret. Flere af disse mindre ting kunne slås sammen til hjemlige sysler - siddende, stående, kombi stå gå. Eller noget i den stil. De bruges til når en bruger skriver absolut al aktivitet i løbet af dagen ned for at udregne sit kalorieforbrug så præcist som muligt. Men hunden vaskes ikke hver dag, ingen tager boblebad hver dag, og indisk brødbagning lyder heller ikke som hverdagsting. Men slå det sammen under en generisk titel med et par kombinationer af aktivitetsniveau og så må det være fint.
11 år16. juni 2013 kl. 18:04
Jeg tror det er fordi den komplette liste fra "The Compendium of Physical Activities" er lagt ind. Den kan godt virke lidt underlig, men det er altså de aktiviteter som rent faktisk er kontrolleret/udregnet på videnskabelig vis.
11 år16. juni 2013 kl. 18:22
@Girl NeXT door - har du prøvet at veje dig før og efter vask af hund? ;o))
11 år12. august 2013 kl. 11:48
Ha ha ha... nej, det har jeg godt nok ikke. Men det gør jeg altså heller ikke efter at jeg har været ude at gå tur eller bruge crosstrainer eller anden form for motion :-D
11 år12. august 2013 kl. 11:51

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });