Var nede og træne idag på crossmaskinen i fitness centret - her kan man taste sin vægt ind (60 kg) og maskinen viser hvor meget man forbrænder. På knap en time forbrændte jeg 700 kalorier, men når jeg taster min motion ind her på siden, står der kun, at jeg har frobrændt 440 kcal, hvilket jo er en ret stor forskel!
Har nogle af jer en idé om, hvad man egentlig forbrænder på en crossmaskine?
Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ",
"dismiss": "OK",
"allow": "Det er fint",
"deny": "Afvis",
"link": " cookiepolitik.",
"href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/"
},
onInitialise: function(status) {
if(status == cookieconsent.status.allow) {
runScriptsRequiringConsent();
}
},
onStatusChange: function(status) {
if (this.hasConsented()) {
runScriptsRequiringConsent();
}
/*else {
document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/";
}*/
createCookie("cookieconsent_time","now",365);
}
})
}
}, 1000);
});
Var nede og træne idag på crossmaskinen i fitness centret - her kan man taste sin vægt ind (60 kg) og maskinen viser hvor meget man forbrænder. På knap en time forbrændte jeg 700 kalorier, men når jeg taster min motion ind her på siden, står der kun, at jeg har frobrændt 440 kcal, hvilket jo er en ret stor forskel!
Har nogle af jer en idé om, hvad man egentlig forbrænder på en crossmaskine?