Upålidelig endomondo

Du læser en tråd i debat > motion

Upålidelig endomondo
Jeg har brugt endomondo til at holde styr på min cykling i godt 2 år, nu efter jeg har opdateret den...driller den mig! Jeg bruger fx en rute på 20 km, og den noterer kun 12 km! Nu har den drillet mig sådan i alle dage siden jeg har opdateret... det er ikke sjov... aner ikke om det er mig der har gjort noget forkert..?
Mvh.
Katia
12 år13. november 2012 kl. 21:50
re: Upålidelig endomondo
Jeg oplevede noget lignende ved forrige opdatering. Det var tydeligt, når jeg kiggede på mine ruter, at GPS'en simpelthen blev mistolket af Endomondo (lange hop frem og tilbage osv.). Der kom en opdatering et par dage efter, som løste problemet.

Så jeg tror ikke det er dig der har gjort noget forkert.
12 år14. november 2012 kl. 07:20
re: Upålidelig endomondo
Jeg håber at en ny opdatering kommer snart....
12 år14. november 2012 kl. 09:26

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });