#1 af Nuseren (slettet)
Ekstra træning
Du læser en tråd i debat > motionNuseren (slettet)
Ekstra træning
Når jeg har lavet cardiotræning (step, cykling eller løb) vil jeg gerne supplere bedst muligt med noget ekstra træning, men hvad gør I? Jeg plejer at lave maveøvelser, brede og smalle armbøjninger eller "jorden rundt". Men jeg vil gerne forbrænde så mange kalorier som muligt og jeg synes muskelopbyggende øvelser ofte ikke forbrænder så meget. Hvad gør I? :) :)
12 år26. juli 2012 kl. 21:42
Reten
re: Ekstra træning
Du skal huske, at efterforbrændingen i timerne efter styrketræning er større end efterforbrændingen efter cardiotræning, så i sidste ende er forskellen nok mindre end du tror. :) Og du kan jo sagtens styrketræne på en måde, så sveden driver af dig. Tunge vægte og øvelser der aktiver mange muskelgrupper (squat, lunges, dødløft, til dels bænkpres), så er du godt på vej. Eller mange mindre øvelser (ben, biceps, triceps, skulder, mave, ryg - stadig med tunge vægte) i en form for cirkeltræning, så du går hurtigt videre fra en øvelse til den næste og ikke holder en masse pauser, så kan jeg love dig, at pulsen stadig vil ligge godt højt :) Derudover vil det give dig en flottere krop end ren cardio og lidt maveøvelser. :)
12 år29. juli 2012 kl. 13:41