Ny udfordring på endomondo - kom og vær med!

Du læser en tråd i debat > motion

Ny udfordring på endomondo - kom og vær med!
Hej allesammen! Jeg har igen oprettet en udfordring til madital brugerne på endomondo under navnet "madital udfordring". Den går på at forbrænde flest kalorier og alle sportsgrene tæller, så alle kan være med ( også selvom man f.eks kun går). Så kom og vær med!
12 år5. juni 2012 kl. 17:13
re: Ny udfordring på endomondo - kom og vær med!
Jeg er på! :D
12 år5. juni 2012 kl. 18:45
Jeg er også på :)
12 år6. juni 2012 kl. 14:20
Jeg er også med - og så lærte jeg også lige, hvordan man finder udfordringer derinde :)
12 år11. juni 2012 kl. 12:39
Dejligt at der er nogle der vil være med :-p
12 år12. juni 2012 kl. 17:01
Hold da op - der er godt nok langt op til førstepladsen! Det er da helt vildt som ToxBi får rørt sig. Nøj, hvor er jeg misundelig (hernede på 5. pladsen)! :)
12 år12. juni 2012 kl. 19:19
Hvordan finder man udfordringen...... er helt ny på endomondo
12 år12. juni 2012 kl. 21:10
Helt ude til højre (der hvor du loggede ind) er der et søgefelt. Hvis du skriver "madital" deri, så burde udfordringen komme frem, og så klikker du bare på "tilmeld" (var det ikke det den hed?)
12 år12. juni 2012 kl. 22:11
Jeg er også helt grøn. Jeg har tilmeldt mig udfordringen, men hvad er det jeg kan se i oversigten? Er det kalorier i dag? Eller siden man tilmeldte sig udfordringen? Eller en form for gennemsnit? Det antal kalorier, der står ud for deltagerne, passer ikke med nogen tal, der står, når man klikker sig ind på de forskellige profiler.
12 år13. juni 2012 kl. 16:34
Nogle gange er den lidt langsom til at opdatere ;-) Mener det skulle være for hele perioden som dysten har været i gang i.
12 år14. juni 2012 kl. 21:43

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });