Golf

Du læser en tråd i debat > motion

Golf
er jo lige startet på golf.. der ikke er den store fedtforbrænder - men giver nogle gode gåture, og så synes jeg altså jeg kan mærke det i lårene, at jeg spænder meget op, når jeg skal finde den rette position??

Andre med erfaringer med denne lidt stille sport - og hvordan man kan aktivere kroppen lidt mere..??

Lovely
12 år24. april 2012 kl. 13:03
re: Golf
Tilbyd dig som frivillig caddie hos de andre ;-)

12 år24. april 2012 kl. 23:04
re: Golf
Undgå at bruge en golfvogn.. Man forbrænder virkelig mange ekstra kilo når man selv bærer sine køller fremfor at skubbe dem frem, og selvom det måske er lidt hårdere så vænner man sig lynhurtigt til det...

Derudover så giver golf faktisk ret godt i motionsregnskabet da man jo ofte er af sted mange timer ad gangen, hvor man sjældent står stille ret længe og bare det at du er oppe og bevæger dig, går, står, slår til kuglen, det forbrænder altså mange flere kalorier end at sidde i sofaen i samme tidsrum :)
12 år26. april 2012 kl. 18:47

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });