Hula hop

Du læser en tråd i debat > motion

Hula hop
Hej!
Ved ikke om det er det rigtige sted jeg skriver/spørger.

Men kan det passe, at der ikke er nogen hula hop inde, hvor man taster motion?
Jeg "hulahopper" ca en halv time hver dag, så det kunne være rart, at få det med, og bare at se, hvor meget man kan forbrænde ved det :)

Ayme
12 år17. april 2012 kl. 23:03
re: Hula hop
Og må hellere lige spørge, om der er nogen fra Århus området? Som måske mangler en at træne med en gang imellem? :)
12 år17. april 2012 kl. 23:05
Hej :-)
Jeg har også kigget efter hula hop og har heller ikke kunnet finde det så det er åbenbart ikke med, men jeg tænker bare at så har man forbrændt lidt mere end hvad der er registreret og det gør jo ikke noget :-)
12 år12. maj 2012 kl. 21:54
Hej
Jeg bruger selv hulahopringen en del og har også selv spurgt rundt omkring hvordan det skal indtastes. De fleste steder jeg har fundet gennem googlesøgninger sammenligner hulahoop med jogging. Men det siger intet om hastigheden og dermed hvor meget energi du bruger. Jeg indtaster selv mine ture med min 1,2 kg ring som calisthenics (rolig/moderat), og når jeg låner en tung ring, så indtaster jeg det som calisthenics (hårdt) for netop at markere der er en markbar forskel for mig.
12 år12. maj 2012 kl. 22:20

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });