Kondi/forbrænding uden løb

Du læser en tråd i debat > motion

Kondi/forbrænding uden løb
Hej
Mit ene knæ skriger NEJ, hver gang jeg forsøger at løbe.
Hvad enten det er på løbebånd eller vej.

Jeg synes jeg har svært ved at finde på noget, der er lige så effetktivt for kondien og forbrændingen.

Jeg går til Fitness, men opvarmningen er lidt lalala, netop fordi jeg ikke kan bruge løbebndet :'(

Id'eer modtages med kyshånd.
12 år14. april 2012 kl. 17:15
re: Kondi/forbrænding uden løb
spinning?
12 år14. april 2012 kl. 17:19
Svømning (ved ikke om det gør så meget for kondien, men det forbrænder meget)
Cykling/spinning
Rulleskøjter (nu er der jo ved at være vejr til den slags :) )
Step/aerobic (evt. zumba, men jeg har indtryk af, at det er knap så hårdt ;) )
Er der ikke en crosstrainer i dit fitnesscenter? Den er også fin at varme op på, hvis dit knæ er med på det? :)
12 år14. april 2012 kl. 18:01
Køb evt. en balancebræt. Det styrker ankel og knæled, så du måske kan komme til at løbe.
12 år15. april 2012 kl. 11:14

For at deltage i debatten:
Log ind
eller opret en profil, hvis du ikke allerede er medlem

Henter...
window.addEventListener("load", function(){ setTimeout(function () { if (typeof window.cookieconsent !== 'undefined'){ window.cookieconsent.initialise({ "palette": { "popup": { "background": "#444" }, "button": { "background": "#f0ad4e", // orange: "#f0ad4e", //"#14a7d0" //grøn: #5cb85c "text": "black" } }, "theme": "classic", "position": "bottom", "static": false, "type": "opt-in", "content": { "message": "🍪 Cookieinfo

Madital.dk bruger cookies til at huske dine indstillinger, analysere trafikken samt til at markedsføre vores website. Du kan til enhver tid ændre dit valg via vores ", "dismiss": "OK", "allow": "Det er fint", "deny": "Afvis", "link": " cookiepolitik.", "href": "https://www.madital.dk/om-madital/vilkaar-og-betingelser/cookiepolitik/" }, onInitialise: function(status) { if(status == cookieconsent.status.allow) { runScriptsRequiringConsent(); } }, onStatusChange: function(status) { if (this.hasConsented()) { runScriptsRequiringConsent(); } /*else { document.cookie = "_ga=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gat_UA-1116525-1=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; document.cookie = "_gid=;domain=.madital.dk;expires=Thu, 01 Jan 1970 00:00:00 GMT;path=/"; }*/ createCookie("cookieconsent_time","now",365); } }) } }, 1000); });